Hej mitt i pausen!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2011-07-21 @ 21:47:59



Hej på er!

Roligt att se att det fortfarande är folk som följer min designblogg. Jag har inte slutat blogga här även om jag nu inte skrivit på ett tag. Tänkte mest heja och säga att jag saknar att designa sjukt mycket.

Just nu har jag ingen tillgång till photoshop, eller inte på min mini dator iallafall. Min pojkvän har det på sin dator men jag sitter sällan där, sen tycker jag det är jobbigt att designa på bärbar dator. När vi flyttade ihop (i maj) så lämnade jag kvar den hemma. Hemskt men sant.

Jag känner dock att jag måste börja designa sakta men säkert, för jag älskar verkligen det! :} Kanske kan jag börja auktionera ut de färdiga designer jag har som ligger och "skräpar", finns det något intresse för det?
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Ida

JA :D du får gärna göra en ny till mig =) jag vill börja blogga igen hehe

2011-08-23 @ 20:51:34
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E

lånar din gratis bloggdesign :)

2011-08-28 @ 09:57:25
URL: http://takemymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag undrar om du skulle kunna lära mig att göra en design? Jag förstår om du inte lär ut men jag skulle gärna vilja lära mig :)

2011-08-30 @ 18:18:31
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails