Alla tillgängliga designer till salu;

Till Salu / Direktlänk / / Publicerat: 2009-10-22 @ 23:16:13



 

Här finner du alla tillgängliga designer som är redo att köpas (små ändringar kan ev. göras).

Intresserad av att köpa nån? Maila mig på [email protected] och döp mailet till designnamnet. Maila all info direkt, det vill säga bilder och text. Länk till designen skickas på begäran.

 

"Vintage Floral"
150:-



 

"Pink-Lace"
200:-





"Dreams are illustrations"
250:-





© Design | Copyright by Shorty


Postat av: z a n n y h ♥

finns det fortfarande chans till att köpa någon utav designerna? :)

2010-03-31 @ 20:10:38
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: sandra

kostar det?

2010-08-10 @ 18:41:21
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails