SÅ HÄR BESTÄLLER DU EN DESIGN:

Beställa design? / Direktlänk / / Publicerat: 2009-10-14 @ 23:59:00






28 APRIL 2011.  OBS. JAG TAR EJ EMOT BESTÄLLNINGAR LÄNGRE, PÅ OBESTÄMD TID. DETTA PGA. TIDSBRIST. TACK FÖR DIN FÖRSTÅELSE // DESIGN BY SHORTY





Jag tar emot beställningsdesigner mot en liten donation. Nedan hittar du donations-summorna och information om varje "paket" jag har att erbjuda. Vänligen respektera att ändringar och tillägg kan komma allteftersom.

» Ingen ångerrätt. Så fort du betalat in halva summan så är beställningen bindande. Om du ångrar dig när jag har börjat får du inte tillbaka de pengar du fört över till mig, tyvärr. Självklart designar jag tills du är nöjd. Byter du riktning helt så tillkommer det en summa.

» Notera att jag inte är utbildad webbdesigner utan har lärt mig på egen hand och är långt ifrån färdig! Vilket betyder att det KAN, finnas fel, åtgärdar självklart detta gratis om du skulle märka att nåt är fel.

» Alla designer jag gör kommer med en liten logga/textlänk till min designblogg. Denna får EJ tas bort även om designen ändras. Jag står ju fortfarande för grunden!

Obs. Om det blir mycket ändringar under tiden då jag designar din blogg så kan det eventuellt bli en liten extra donationssumma. Dessa regler accepteras automatiskt av dig vid beställning av design.


Tack på förhand!



» Donationen sker till mitt bankkonto. Det är viktigt att du vet i förväg att du kan betala innan du beställer en design. Du kan betala via banken/internetbank. Ej pengar på posten. Om du är minderårig och inte kan betala själv så får du fråga dina föräldrar.

» Halva summan sätts in på mitt konto i förväg (när jag kontaktat dig & det är din tur i design-kön), resten betalar du när designen är helt klar och du är 100% nöjd! Du får din design när hela summan är betalad.


SÅ HÄR BESTÄLLER DU EN DESIGN:


1. Bestäm vilket "Paket" du vill ha (Paketen ser du nedan)
2. Maila mig på » [email protected]
3. Bifoga all text samt bilder direkt i mailet och beskriv detaljrikt hur du har tänkt dig. Bifoga gärna en "mall" som du gjort i ett bildredigeringsprogram, exempelvis Paint, där du visar mer exakt hur du vill ha designen.

Önskemål att tänka på:
Färger, Tema, layout, typsnitt, texter, special effekter, övriga önskemål.
Om du vill att jag ska få lite fria händer så går det jättebra, påpeka det då i mailet.



Designfix/Designhjälp:
- För 60 kronor hjälper jag dig att: flytta på något, lägga till något, lägga in en kod, "städa upp" din blogg om något blivit galet...osv.


Innehåll:

» Enkel Header;

-
Valfria Bilder & text
» Meny;
- Profilbild & personlig information,
- Egen designad Bloglovin ikon & Rss ikon
- Styling av länkar och rubriker
» Kommentarsida; Stylade kommentarer

Övrigt i designen: Enkel bakgrund. Färg eller färdiggjord bakgrund, enkel Css-styling.

Exempel i bilder:







Innehåll:
- Se tidigare designpaket Standard.

Exempel på tillval:
» Egen organisering av arkiv & kategorier, mer personlig meny med exempelvis bilder & citat
» Dropdown meny i headern (Genomskinlig?)
» Egen designad bakgrund gjord av mig utifrån dina önskemål
» Mouseover
» Statistikräknare
» Egna Annonser & reklam
» Favicon (ikon i webbläsarfönstret)
» Översättningsfunktion
» Egna rubriker i menyn
» Valfrifärg på kursiv eller fettext
» Skugga i designen
» 2 menyer eller flera
» "Inramade" inlägg
» Eventuellt något annat som du kommer på

Exempel i bilder:





28 APRIL 2011.  OBS. JAG TAR EJ EMOT BESTÄLLNINGAR LÄNGRE, PÅ OBESTÄMD TID. DETTA PGA. TIDSBRIST. TACK FÖR DIN FÖRSTÅELSE // DESIGN BY SHORTY
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: PETRA AKA SHORTY

test kommentar!!



testtesttest

testtesttest

testtesttest

testtesttest

2009-10-15 @ 00:57:38
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Testkommentar 2.



Testar bara för att se hur det ser ut =)

2009-10-21 @ 13:49:33
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack, jag återkommer med mail denna veckan förmodligen! Kram

2009-11-11 @ 08:38:32
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

De va lite dyrt tycker jag min kompis gör för bara 30 kr header och en hel design 50kr men alla gör ju olika ;). Och du gör snygga tycker jag ! <3333 (Ta inte illa upp för de va inte kommentaren menad som ;D)

2009-11-21 @ 19:28:08
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Lina

Duktig är du =)

2009-12-22 @ 15:58:11
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Bombis

hur betalar man dig om man beställer en design? =)

2010-07-18 @ 12:32:52
URL: http://bombis.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh

Hej! :D Fy vilka fina designer du har. Nu är det såhär! Vill ha de här paketet 'exclusive'.

Har nämligen bloggat under hela graviditeten, men nu är våran tjej här sen i mars! och ja har fortfarande inte ändrat den.. Känns som de e DAGS NU!



Hur lång tid tar de att få den? Och hur gör du med betalningar? :)



Kramar från// Patricia.

2010-07-21 @ 15:18:57
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: venezia bogdanov

Hej, du jag försöker kontakta dig men de funkar inte.. de står "sidan kan inte visas när de ska skickas iväg" skriv ett mail till mig om du har tid.



"VILL KÖPA EN EXCLUSIVE BLOGGDESIGN"

2010-08-15 @ 08:19:01
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/
Postat av: SweGizmo

Bra Blogg! :)

2010-08-19 @ 22:29:11
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: EMS - 18år och sambo

Hej!

Om man köper en design av dig, t.e.x den för 250:- kommer du ha en ikon i menyn eller din adress i headern då med? // Emma

2010-09-14 @ 20:48:13
URL: http://ems.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Leo ♥

jag skulle gärna vilja beställa en header :)

2010-09-16 @ 21:51:58
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej - försökte skicka ett mail till dig nyss men är osäker på om det nådde fram.



Detta skrev jag iaf:

Hej, jag skulle vilja beställa en design (exlusive) men innan skulle jag bara vilja ha svar på några frågor angående designen - hoppas det är okej.



Bloggen thingsyouremember.blogg.se är min inspiration och jag såg att du gjort liknande designer tidigare - därför undrar jag om du kan göra en design till mig i samma stil? Skulle bli jätteglad om du kunde detta - maila gärna tillbaka till mig om det fungerar så mailar jag över mer om hur jag vill ha den (bilder, citat etc.)



Hoppas du har en fin tillvaor

- Amanda

2011-01-14 @ 18:36:40
Postat av: Kaffehörnan

Har kollat igenom din sida

Jag måste bara få säga ett ord räcker wow

Vilken gåva du har att kunna designa

Beröm till dig

2011-01-25 @ 00:59:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Matilda

Hejsan.

Jag vill starta en blogg till vår hund och vår kommande hund uppfödning.

Men eftersom jag inte alls är duktig på design och sånt fix så ber jag nu om hjälp!

Jag vill att det ska stå Miracles Sheltie i någon fin stil och lite tjockare samt lite större text där uppe i hörnan.

Sen vill jag ha en bild på min ena hund.



Jag kan tänka mig att ha själva hela designen i någon ljus rosa samt härlig grön färg?

Kom gärna med förslag, vill iallafall ha någon ljus sida , inget mörkt!



sen vill jag ha liksom olika kategorier där uppe i själva headern " fast precis under bilden "



Kategorierna ska vara följande: Om oss Våra hundar Planer Utställningar Valpar Kontakta oss Blogg



Men sen vill jag även veta hur jag gör för att skriva just i dom kategorierna?

Hade varit så oerhört tacksam om du kunde hjälpa mig så fort som möjligt.



Jag vill ha samma stil på hela min blogg som man har här på att skriva i din gästbok :) super fin stil!



Sen vill jag ha paket nummer 2, men har du möjlighet att fixa det redan idag? För över pengarna direkt då. mvh

2011-07-08 @ 17:45:11
Postat av: veronica

Hej, kan man inte beställa bloggdesigners längre? :(

2011-07-14 @ 00:54:45
URL: http://vilseflicka.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails