Josefins design

Designer by me / Direktlänk / / Publicerat: 2011-01-26 @ 22:38:34




Klicka på bilden för att besöka Josefin's blogg

 

Nu har jag börjat designa lite smått igen medan internet funkar, vilket är sisådär varannan gång jag försöker!

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Josefin - Mamma till Melwin 100831 ♥

Den blev så fiiiin!! :) Är super nöjd.

2011-01-27 @ 23:43:10
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Matilda G

Hej, jag som undrade om drop-down meny :) Det funkade det du sa, men jag har ännu en fråga. Vet du vart jag ska ändra avståndet mellan kategorierna? och hur jag gör att att det hamnar i mitten?



Mvh Matilda G :)

2011-01-29 @ 13:51:07
URL: http://muttiz.blogg.se/
Postat av: CillaaH ♥

tack :) Men när jag till "ny kategori" för att dom ska finnas där hamnar dom ju inte i dropdown menyn utan bara där på sidan? Och lägger jag till URL står det bara ogiltig url. hur gör jag då? förstår ingenting haha :P

2011-02-01 @ 10:31:21
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: selma MISSTURKIA

Hejhej! jag har lånat en design av dig, men sen jag la dit den har min statestik hoppat en hel del och idag syns inte en enda. kan de möjligen bero på något fel i kodmallen? tacksam för svar.. :)

2011-02-10 @ 08:54:55
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Neela

din blogg är SSTÖRTFIN och jag undrar bara hur du gjorde "ikonen(hjärtat)" vid webadressen det var riktigt fint, :D

2011-02-12 @ 18:26:31
URL: http://neelo.blogg.se/
Postat av: Micha

Du har galet snygga designer:) hur mycket kostar det att beställa av dig? Jag är inte i behov av en design precis nu utan i sommar skulle det vara isf :)

2011-02-13 @ 17:33:20



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails