Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2011-04-24 @ 21:29:13



Just nu har jag NOLL tid över för designer, vilket känns hur trist som helst då jag älskar att designa. När jag väl gör det så har det gått så långt emellan så allt tar extra lång tid för mig. Det känns jättetråkigt det här verkligen, har till och med behövt maila er som står på min lista om att jag tyvärr inte kan designa er blogg. Känns jättehemskt då ni redan fått vänta så länge, samt att jag inte vill att någon ska tycka dåligt om "min designverksamhet". Men jag hoppas ni förstår
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: emma §

den som gör snyggast design till mig använder jag & den får en feeeet länk och ta del utav mina ca 2500 läsare om dagen! (bevis på statistiken http://skitgulligt.blogg.se/2011/april/looooove.html#comment ) kram!

2011-04-26 @ 13:58:59
URL: http://skitgulligt.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hej!



Jag har lite tråkiga "nyheter". Jag gjorde en egen design till min blogg istället för jag insåg att jag inte hade nog med pengar för att slösa på en ny design. Jag ber om ursäkt om du fick tacka nej till någon annan som också ville ha den designen. :( Sorry girl. Next time though!

2011-04-27 @ 02:09:23
URL: http://foljfatima.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails