Designstop var det väl?

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-11-18 @ 18:54:20



Haha näe. Jag kan inte hålla mig! Så fort jag får ett mail av någon som är intresserad av en design, så slutar det med att jag sätter upp de på designkön trots att jag faktiskt tänkte ha ett litet stop för designer då jag måste komma igång.

Jag har ju som sagt inte jättemycket tid för att designa, men så fort jag är igång så är jag snabb!
Det viktigaste när man mailar mig är att man inte ångrar sig och att man har en bra mailkontakt, så jag kan komma nånstans. Just nu har jag en del i kö men får inget svar tillbaka.....vilket resulterar i att kön bara växer och jag inte jobbar? Så ska det inte vara!

Det är viktigt för alla andra i kön att du som står före faktiskt vill ha en design och är säker på den saken, annars vill jag gärna veta det också!

Men iallafall. Jättekul att så många är intresserade av en design av mig. Jag blir jätteglad och uppskattar att ni gillar mitt arbete, ska ni veta! Är även tacksam för de "stamgäster" jag har. Ska fundera ut nån bra deal för stammisar också :) Ni har aldrig varit så här många som beställer, har alltid haft nån design på gång nu under en period - superkul!

© Design | Copyright by Shorty





» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails