DESIGNSTOP FÖR TILLFÄLLET!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-11-07 @ 20:14:32




Pausar härmed nya beställningar!
Jag har fortfarande folk i kön som har fått vänta länge nu, vill hinna klart med de utan att känna mig stressad.

Den senaste månaden har jag inte haft mycket tid alls över åt att designa. Vilket är förståeligt då man har jobb, pojkvän, familj & vänner att balansera samtidigt som designer är en hobby jag har på sidan av allt!

Hoppas ni förstår! Så fort det är 0 personer i kön så börjar jag ta emot designbeställningar igen :)

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Emelie

Hej! Vad roligt att du har så många som vill ha designer! :-) Jag har en liten liten fråga men du behöver inte svara om du inte vill, men jag har ju börjat lära mig lite om bloggdesign och kommentarsrutan på mina designer hamnar på höger sida av nån anledning och jag fattar inte hur jag ska göra för att ändra den. Har sökt på internet och frågat andra men ingen vet så tänkte att du kanske hade nån aning. Vore jättetacksam för svar men du beöver inte svara :) Ha en fin dag! Kam emelie

2010-11-10 @ 12:38:20
URL: http://iettrosaliv.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails