Så här ligger det till;

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-05-20 @ 13:01:03




Medan jag skrev detta fick jag redan eventuellt en designbeställning till!

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Paulina

Hej! Jag laddade ner en av dina designer idag från bloggdesign.se och det vart toppenfint! Är precis grön på bloggområdet så det passade mig bra med ditt färdiga koncept! Jag undrar bara lite över om du/jag skulle få klippa in ett foto i headern så man blir lite mer personlig? Vill inte ändra blomstermotivet, bara få in mig mitt i allt...Du gör för övrigt ett kanonjobb!

2010-05-20 @ 23:21:33
URL: http://stephiegoesfit.blogg.se/
Postat av: elin

hej vad gör du?;)

2010-05-22 @ 20:08:09
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Yoursooofine - Josefine

Jag har flyttat till denna adress och hoppas du följer mig via denna adress nu för tar bort yoursooofine.blogg.se 1juni ;)

2010-05-23 @ 22:56:23
URL: http://ysf.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails