OBSERVERA!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-05-11 @ 20:11:48






♥ Prisuppgifter →  Höja priset en aning på beställningsdesigner. Både för att jag har blivit duktigare på att designa samt för det viktigaste; Det tar tid, det tar timmar att designa, även om det är en enkel design. Även om detta inte är ett "riktigt jobb" så är det ett "jobb" som kräver "lön/donation".

Designpaket innehåll Beskriva mer klart vad som innehåller i respektive "designpaket" samt lägga till fler alternativ, så alla har en chans att kunna beställa nåt i sin prisklass. Exempelvis "Bara köpa header" "småpill/designhjälp".

BetalningFör att slippa oseriösa beställare så vill jag ha hälften av summan när jag börjar med din design och resten när designen är klar. Det låter dumt i vissas öron, men det är inte mer än rättvist när jag lägger ner flera timmar och får typ 20 spänn i timmen så vill jag gärna vara säker på att du köper designen.

Din köpta designNär ni köper en färdigdesign eller beställer en helt unik design, så får ni en fil med allt som tillhör i designen, som koderna, bloglovin ikon, bilder och i princip allt jag använt i designen. För er säkerhet, om något skulle bli fel så har ni koderna där och kan fixa det själva.

Gratis ikonerExempelvis gratis bloglovin ikoner, som alla får använda sig av. Nästan som gratis designer, bara det att det är ikoner, för de som inte kan eller orkar göra egna.


Vad tror ni om detta? :)

Själv tycker jag allt känns lite luddigt just nu och jag vill visa en bättre och mer "professionell" designblogg. Jag tror det kan bli skitbra!
© Design | Copyright by Shorty





» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails