Frida's vinnar-design

Designer by me / Direktlänk / / Publicerat: 2010-07-09 @ 00:47:01





Emelie, en trogen kund köpte den här designen för inte så jätte längesen, men hon har köpt en ny av mig och tyckte att det vore synd om denna bara försvann då hon visste att jag gillar den :) så hon föreslog att jag skulle sälja den vidae, men jag tyckte inte riktigt det var rättvist, så det fick bli en liten tävling.

 

Frida vann denna design. klicka på bilden för att se den live.

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Caroline

Hej! (: Måste bara få fråga varts du hittat rosettgrejen du har i header? Krams½!

2010-07-10 @ 22:47:36
URL: http://luggsliten.se
Postat av: amanda

Sv; Vad konsitgt :s för när jag trycker till länken så får jag upp ett nytt fönster & i det står det - "Designen du försöker nå har raderats av uppladdaren eller av en administratör."

Har loggat in för att se om de funkar då men de gör det inte.

2010-07-12 @ 09:42:58
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails