Hej ni som följer denna blogg!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-08-01 @ 12:11:23



Jag har dessvärre inte haft någon tid att designa för tillfället och när jag väl har haft lite tid så håller jag på med en ny och fräsch design till min personliga blogg. Men så fort jag har lite tid över så ska jag pilla ihop lite designer till försäljning, både enkla och lite mer avancerade, så de allra flesta har möjlighet att köpa en design.


Uppdateringen på denna blogg är helt omöjlig att förutspå, har jag mycket designbeställningar osv, så blir det mer annars mindre. Men eftersom detta inte är en "vanlig" vardaglig blogg så kanske ni redan förstått att det är som det är :)


Just nu har jag ingen designbeställning, så passa på att skicka iväg ett litet mail till mig! :) Är det något ni saknar i denna blogg?
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: emelie :)

design tävlingar för oss läsare! :D

2010-08-01 @ 16:18:11
Postat av: Victoria

okej, tack :) är det okej om jag bara använder själva kodningen, och inte tex header och så? jag är verkligen sämst på att koda nämligen haha

2010-08-02 @ 08:46:48
URL: http://viceli.blogg.se/
Postat av: Victoria

okej :)

2010-08-02 @ 17:30:19
URL: http://viceli.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

vil ldu va med i veckans blogg?

2010-08-02 @ 23:12:42
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: sandra

jaha :( hur mkt?

2010-08-11 @ 12:28:30
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails