"Pinkpixel" - redan beställd!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-04-04 @ 11:20:05



Gud så roligt! Så fort jag la upp en liten tjuvkiks-bild på min uppkommande design som jag tänkt sälja så var en person intresserad direkt! Så jag ska skräddar sy den lite mer efter hennes önskemål, men grunden är redan klar, den ändrar jag inte då jag har suttit med den i timmar. Så den designen ni ser under kommer inne kunna köpas!

Den kommer bli riktigt snygg! :)

ps. Önskar jag kunde designa mycket mer. Lovar att det kommer upp snygga designer till salu alldeles strax! Och en tävling för den delen....har bara så himla mycket jobbpass nu. Ni får stå ut ♥
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: sara

Svar:

Tack så mycket! Jag förstod vad du menade! Tack !

2010-04-04 @ 17:25:59
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej Shorty ! Om du har lite att göra när det gäller design så får du gärna pilla lite mera på min blogg :)

Visserligen så älskar jag min blogg men skulle kunna tänka mig att ha den lite bredare och med min mailadress synlig...ja lite sådant. skriver ju alltid i mina inlägg kramizz Ewa det skulle jag vilja ha med snygg text. Ha du själv några förslag? Naturligtvis så betalar jag. Du kan höra av dig på msn om du har min adress kvar där / Kramizz Ewa

2010-04-07 @ 09:53:34
URL: http://ewaslchf.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails