Hej på er!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-11-09 @ 11:13:25



Jag måste börja med att säga att jag är riktigt nöjd över min design, mycket snyggare än den förra på min gamla designblogg. Denna såg mer "satsig" ut på nåt sätt och jag ÄLSKAR färgerna. Nån som håller med mig?

Jag vet att det är mycket jobb att sköta en blogg men jag chansar och försöker med 2. Jag vill inte blanda in designrelaterat i min vanliga blogg (förutom om jag byter design på den typ), vill liksom inte bara vara "Design by Shorty".

Än är ni inte många som hittat hit, men det kommer såsmåningom! Jag ska försöka knåpa ihop en utlottningsdesign. Men just nu har jag inte så mycket tid, denna vecka är fullproppad. Men håll utkik så ska ni se att det snart kommer upp nåt roligt :)

ps. Jag har fått ca 4 stycken mail från folk som säger att de vill ha en design av mig men sen får jag inget svar tillbaka...väldigt tröttsamt. Det blir svårt för mig att hålla koll på er, vem som ska ha design först och så vidare. Ett litet tips. Bestäm er ordentligt om ni ska ha en design innan ni mailar!
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Emmelist

ja jag håller med. å hon är ju totalt sönderknarkad!!

2009-11-09 @ 11:41:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: V

Hej, hoppas du fick mitt mail jag skickade iväg på "kontakta mig". Säg till annars.



/ V

2009-11-09 @ 12:26:35
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja jag mår bra :)

Har du haft en bra dag?

2009-11-09 @ 13:32:07
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Tess

Skitsnygg ju :) nu väntar jag bara på en sak :P

2009-11-09 @ 17:12:09
URL: http://taassiiie.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails