Fler utförsäljningsdesigner på gång!

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-11-15 @ 17:59:09



Idag tänkte jag sitta och göra lite fler bloggdesigner att sälja! En håller på säljas just nu (ljusblå enkel) och då finns det bara två kvar, vilket inte är så mycket att välja på eller hur :)?

Jag har 3 stycken nästan färdiga som jag ska pilla färdigt på;
- En höstig, mörkgrå + lite orange.
- En kärleksdesign (bild på dig och din respektive)
- En beige med skugga runt om bloggen.

Vad sägs om det? Det kommer alltså upp så fort jag är färdig med dom! Håll ut :)

ps. på de nya designerna blir det ingen rea så skynda fynda. Dock blir det ingen stor summa på dom.
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: cilla

svar: Tack. :) det är min kompis jasmine som gjort den till mig. :)

2009-11-15 @ 20:31:07
URL: http://cillala.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails