På gång - massa designer till salu

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2011-01-07 @ 21:45:48



De två närmsta veckorna kommer jag vara ledig en del och därmed, förhoppningsvis, hinna knåpa ihop några designer till salu. Det har kliat i mina designfingrar nu i några dagar och har redan knåpat ihop 2stycken nya designer till salu; "Pink is perfection" & "Pink versus Black", samt auktionen "Hold my hand" som avslutades igår.

Jag gillar designauktioner, men tror inte det blir några förrän jag fått fler läsare haha. Det känns tråkigt att auktionera ut en design där det bra är en person som budar =P

Passa på att göra en designbeställning nu så får du designen ganska omgående :)

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Patricia

heheh vad ska du göra idag dåe`?

2011-01-08 @ 13:52:44
URL: http://paaatows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket program gör du dina designer i? :)

2011-01-08 @ 23:08:01
Postat av: jessica

Hej, jag använder en av dina designer just nu, tills jag lärt mig hur man gör en egen. Jag får inte börja från den och ändra saker va alltså på din design? Men nu till det jag tänkte fråga, hoppas du förstår för vet inte riktigt hur jag ska förklara, men om man tittar på fliken som man har uppe med din blogg eller designen du gjorde så är det en liten ''figur'' innan namnet du har ett hjärta, jag undrar om du kan förklara hur man kan göra ett eget sånt eller sätta in den på sin egen design :).

2011-01-09 @ 01:26:10
URL: http://jjejje.blogg.se/
Postat av: jessica

okej ska försöka där, tack så mycket ;)

2011-01-09 @ 11:51:05
URL: http://jjejje.blogg.se/
Postat av: Zofi

hej , fin blogg , vad heter textstilen alltså "fontet" på din rubrik :) KRAM

2011-01-10 @ 21:12:42
URL: http://sofisfoto.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails