Vilket stämmer?

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-01-16 @ 18:48:04



Titta på dessa två bilder och jämför antalet nerladdat....



1. Vänster - Min "portfölj" i mitt konto.
2. Höger - Bland alla designer, alltså det som alla andra ser!

Vilket stämmer liksom? Jag gillar bloggdesign.nu men det är en hel del fel med sidan...jag provar att maila! Psykande bara att NI ser färre? haha :)
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Anonym

Gör du inte gratis :)?

2010-01-16 @ 23:45:24
URL: http://abouutmylife.blogg.se/
Postat av: Mathilda - One Tree Hill

Härlig blogg :-)

2010-01-17 @ 10:17:49
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Ja bloggdesign.nu kan vara lite segt med uppdateringen därför det är så tror jag. :)



Tack så mycket. Ska blogga om det och skriva varför jag var arg. många som frågar. :P



Kramar

2010-01-17 @ 23:31:37
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Hehe ja det kan vara så. :P

Men då kanske fler laddar hem då de tror att det inte är så många som har den ;)



Hehe ja jag tänkte att jag inte skulle nämna några namn ifall hon läser inlägget. Vill inte att du ska få skit så därför skrev jag så istället. :)



Det är bra att vi har dig. ;) våran lilla spion :D Nej men det är bra. Självklart säger jag till om jag ser någon som använt något av ditt. Men fy fan att folk håller på sådär. :| var det på samma sätt som för mig? med bilder och allt?

Kram

2010-01-18 @ 11:36:06
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Design

Yeah. :)'

Ja eller hur. Man får hålla ögonen öppna för idioter. :| synd men ett måste.. Hon har ju kvar sin riktiga blogg iallafall så henne kommer man hålla ögonen öppna på. :P



Hon förstör ju sitt rykte som designer genom det.

Nej men shit. :| inte skyst. :| hoppas hon raderade den.

2010-01-18 @ 12:04:21
URL: http://tantkim.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails