Vinnare av header utlottning #1

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-11-23 @ 11:46:23



 

Denna header blir strax din;

 

Maila mig bilden du vill ha i headern och bloggnamnet eller texten du vill ha med!

 

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Jen

Naaawi, tack sötnöt shorty :)♥ Jag kommer ge dig den via msn, okey ? och mitt bloggnamn blir Jennifer, men jag blev förälskad i den texten du använde i början av inlägget där det står Jennifer :)♥ den skulle jag gärna vilja ha :) Går det dessutom att ha ett litet citat under jennifer där det står : Sometimes, your life is like a nightmare, but you have to go on .. Elr något liknande :)♥

Ha det bäst gulle-shorty ♥

2009-11-23 @ 13:55:17
URL: http://jenniiiifeeer.blogg.se/
Postat av: Jen

Nee, vänta, jag kom på ett bättre citat, som jag stjäl lite grann från ginatricot, men iaf: High heels gives you a better view ♥

ha det underbart ♥

2009-11-23 @ 13:59:27
URL: http://jenniiiifeeer.blogg.se/
Postat av: jenny

sv, tack :D

2009-11-24 @ 07:21:01
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Alice

Grattis till dig som vann!!Hade gärna viljat ha den men den passar inte till mitt bloggtema^^

2009-11-24 @ 16:36:02
URL: http://aliiiiice.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails