Viktigt! - Ny Bloglovin kod!

Tips / Direktlänk / / Publicerat: 2011-03-31 @ 12:19:05



Är det fler än jag som har fått mina Bloglovin-koder att sluta funka?
Att när man klickar att följa någon så kommer detta felmeddelande upp:

 

SÅHÄR GÖR DU:

 

1. Din Bloglovin ikon sitter i kodmallarna {antingen en eller flera, glöm inte att ändra i alla kodmallar om du har en ikon på varje kodmall}. Leta upp den koden lättast genom att trycka CTRL + F [i windows vista] och sök på ex. Bloglovin så dyker koden upp.


2. Den gamla Bloglovin koden jag använde såg ut såhär;
<a href="http://www.bloggkoll.com/inc/addsubscript.php?id=2444784">
Nu ska du byta ut den koden med denna kod:
<a href="http://www.bloglovin.com/sv/blog/1239241/design-by-shorty/follow">



FÖR ATT TA FRAM DIN UNIKA KOD:

- För att koden ska vara unik för dig, så behöver du ta fram dina unika siffror för din blogg. Detta gör du på Bloglovin.com. När du är inloggad klickar du dig in på "Konto" → "Min Blogg" och klickar på namnet på din blogg.

I webbläsarfönstret står det nu din unika kod. Kopiera den och klistra in den såhär:
<a href="här emellan klistrar du in din kod/follow">


Lycka till!


OBS! Ni som köpt & beställt design av mig bör göra dessa ändringar!
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: rebecca

Hej, gör du bloggdesigner och headers? Skulle gärna vela ha en fin, och det var en tjej som tipsade dig! :)

2011-04-02 @ 12:13:23
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails