För er som vill beställa en design

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2011-03-11 @ 12:34:39



Hej!

Jag tänkte bara informera er om att jag har fixat ett tillfälligt internet så jag har satt igång med designandet igen lite sakta men säkert!

Det tråkiga dock är att jag knappt har någon tid att designa alls nuförtiden med mitt nya jobb och allt. Det är himla mycket och den tiden jag är ledig hinner jag inte sitta och designa i lugn och ro. Men jag kämpar så gott jag bara kan! Jag älskar att designa så jag försöker göra det så mycket jag bara kan! Ska försöka komma på ett bra sätt att bolla dessa på. Jobb - Fritid - Design.

Viktigt för dig som vill beställa/har beställt en design.

Du som vill beställa en design går med på att det tar sin lilla tid. Jag kan inte garantera att det går fort för dig att få din design, tyvärr.

Tack för din förståelse.
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: ANONYM.

Heeej, skulle vara jättekul om du skulle kunna hjälpa mig med min dropdown meny :) Vet inte hur man fixar själva länkrana till menyn. Jätte fin blogg föresten :D

2011-03-15 @ 19:27:22
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 03:38:45
URL: http://smsalåna.nu



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails