Jag kan gladerligen berätta..

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2011-12-20 @ 15:49:22



Att jag inom en vecka kommer ha en dator med photoshop på! Det var senast i april som jag gjorde designer och jises vad jag har saknat det. Är väl visserligen lite rostig nu men jag kommer nog igen ska ni se :} tanken är att jag ska börja göra designer igen, i mån av tid. Trots att jag nu kommer ha photoshop tillgängligt så betyder det dessvärre inte att jag fått mer tid. Men jag hoppas verkligen att jag kommer hinna med att designa lite, för jag älskar det :}

Nu vet jag inte alls hur bloggdesign-marknaden ser ut just nu. Sist tyckte jag det var rätt hård konkurrens och de flesta har börjat pilla i koderna själva. Finns det några som är sugna på att köpa designer om jag började igen? Är det fortfarande några som köper eller beställer designer nuförtiden? tell me :}
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Leila

Hej! Åh vilken bra timing för jag skulle vilja ändra om min design lite! Du gjorde ju min sist och jag blev himla nöjd, jag skulle inte vilja ändra om så mycket, lite på bakgrundsfärgen, textstilen (och rubriken)..göra texten lite större och så. Eventuellt skulle jag vilja byta header med, men ska fixa lite nya bilder först hehe. :)



/Leila

2011-12-21 @ 19:07:35
URL: http://leilam.se
Postat av: Leila

Vi kanske skulle kunna dela upp det, att vi en gång slipar lite små detaljer på själva layouten och en annan gång tar headern? Eller vad tycker du?

Det jag skulle vilja ändra är: Bakgrundsfärg, rubriken och texten (textstil och storlek), och skulle även vilja ha en liten signatur :)



Om du kan :)

2011-12-26 @ 21:23:32
URL: http://leilam.se
Postat av: Leila

Va bra! hur vill du göra det ska jag maila dig eller så? tänker lösenord och vad jag vill ändra

2011-12-28 @ 18:01:01
URL: http://leilam.se
Postat av: Leila

Hej! tack!

Jag skickade till dig via din "kontakta mig" knapp igår kväll. Hoppas det kom fram! Annars får jag väl försöka igen :P

2012-01-05 @ 13:46:03
URL: http://leilam.se
Postat av: Angelica

Hejsan! Är inte riktigt säker om du fick mitt mejl`?

Men jag är i stort behov av din hjälp med en av dina gratis bloggdesigner som jag använder mig utav!

Så hör väldigt gärna av dig om du har lust att hjälpa mig!

Mvh Angelica

2012-02-01 @ 05:03:26
URL: http://gubbens.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2012-02-05 @ 23:43:46
URL: http://hedvigojulia.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails