Fulla rullar

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-09-27 @ 14:03:50



De senaste dagarna har designbeställningarna bara trillat in, vilket är jättekul! Tänk om jag kunde ha detta som heltids jobb, underbart! Jag älskar att designa och ser fram emot att få designa era bloggar så länge jag bara kan :)

Just nu ser kön ut såhär;

Martina/Tiia Bersan (påbörjad)
Alexandra Ljung
Johanna Thelander
(Lovisa?)
(Sara Eriksson?)

Kötiden är ungefär 2,5-3 veckor, då jag jobbar en del emellan!

Just nu håller jag även på att klura ut hur jag ska ändra denna designen så den ger ett mer professionellt uttryck, samt funderar om jag kanske borde ta bort en prisklass/ett paket? Eller är det bra att det finns olika så man har möjlighet att beställa även om man inte har mycket pengar? För mig blir det ganska struligt då jag inte riktigt bestämt vad som ingår i vilket paket.....Ska fundera ut lite, så det kan komma en del ändringar :) Till det bättre, hoppas jag!

OBS! Tillfälligt: Bloglovin ikonen i menyn är borta samt designkön i menyn. Ska fixas alldeles strax! Vill ni lägga till mig på bloglovin, sök på bloggadressen där!
© Design | Copyright by Shorty





» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails