Upcoming: Pinkpixel

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-03-30 @ 16:58:05



 

Jag är redan nu grymt nöjd, trots att den inte alls är klar på långa vägar! :)

© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Lowpaint

ÅH! den ser fantastisk ut! Jag skulle vilja ha den!! :) Grymt snygg, du är så duktig! =) Massa kramar!

2010-03-30 @ 19:18:30
URL: http://iettrosaliv.blogg.se/
Postat av: tess

Hej shorty, har totalt glömt bort att maila dig!

Men sen e det så att jag har inga ideer om hur en design ska se ut, därför tänkte jag ge dig fria händer lixom. Och den ända bild jag vill ha är profilbild, och den kan jag lägga in själv.

förstår du hur jag menar ? :)

2010-03-31 @ 18:53:47
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Sara

Det gick tyvärr inte att skriva ett mail till dig, så jag skriver en kommentar!

Jag ser att du är väldigt duktig på designer.

Jag har därför en liten fråga till dig.

Jag såg att du på en blogg design som du gjort lagt en header i menyn som hette "designad av".

När jag har försökt att lägga in flera headrar, och lagt dom längst ner, under arkiv och länkar (i menyn). så har de försvunnit i själva designen. Jag är alltså tvungen att lägga dom Innan Akriv i menyn, annars försvinner dom.

Vet du hur jag ska fixa det så jag kan lägga de två headrarna "bloglovin" och "design" längst ner i menyn?

Är det någon speciell kod man måste ha till kodmallen och inte bara "navheader" som det är till de andra, t.ex. "senaste inläggen" osv.?

Jag är tacksam för svar !



Kram

2010-04-01 @ 17:18:47
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: tess

Japp :) bara en profilbild lixom :)

Hmm det ska stå typ taassiiie.blogg.se och sen typ täässiiie på ngt coolt sätt :) sen kan du lägga in ngn annan cool text om du kommer på ! :) Jag vill änna ha runda menyer och så. sen ska det va färgen vara typ svart med rosa text :) Och det ska vara sötttema:D Äre en lung beskrivning! :) Kram

2010-04-03 @ 23:40:22
URL: http://taassiiie.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails