Ny design till denna blogg?

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2010-02-21 @ 23:42:08



Inom kort (förhoppningsvis) blir det en ny design här på designbloggen. Har haft denna länge och spyr över den. Jag har inga som helst tankar på färg, utseende och layout över huvudtaget, det kommer som det kommer.

Några förslag? :)
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Sara ~ Candis

SV. Fick svar av Roland att jag skulle skicka bevis för att hon tagit min bakgrund och då efter att jag skickat skärmdumpar på min dator och hennes. Jag tänker lämna blogg.se inom en snar framtid, orkar verkligen inte med deras skitsnack längre!

2010-02-22 @ 11:32:48
URL: http://candis.se



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails