Riktigt lågt

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-11-28 @ 22:28:07



Nu jävlar är jag besviken. Besviken på er som inte svarar angående betalning. Ni är 3 personer. HELA TRE STYCKEN. Inte meningen att hänga ut er men nu orkar jag inte vänta längre. Titta mailen! Hör ni inte av er innan onsdag så blir era designer tillgängliga för andra.

Från och med nu ska jag inte vara Ms. Nice Girl. Tro mig. Mig ska man inte få utnyttja. Det tar tid att sitta med designer, flera timmar för att vara exakt. Sen att man snor saker som jag gjort som tillhör din önskade design är lågt, riktigt lågt. Det jag tar för designer är inte mycket pengar. Webbdesigner tar mycket mer än så. Visst jag är inte utbildad, men jag kan det jag kan och ska inte tas för nåt annat.

Nytt:
När ni beställer en design ska ni betala halva summan före jag börjar med den och resten när ni är nöjda!

Är ni glada nu :)?
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: vesna.blogg.se

jobbigt.. folk e så sjuka asså..

2009-11-29 @ 00:28:50
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Alice

Okej bra att du inte lagt in den allafall :)

2009-11-29 @ 09:17:23
URL: http://aliiiiice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej du . ett tips , gör designen & fixa den när de betalat HELA summan !

De kan betala halva i början innan du börjar på den , Sen när du är färdig så får de betala resten innan du lägger in den .

Det är ju bara så OMOGEt att göra så när du lägger ner så sjukt mkt tid på de. IDIOTER!

2009-11-29 @ 12:49:30
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: angie

Helt rätt!!! =)

2009-12-14 @ 20:01:57
URL: http://angelas.blogg.se/
Postat av: muki

visst suger de när folk inte svara på email

2009-12-16 @ 17:12:34
URL: http://minbloggdesign.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails