Sorry

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-12-21 @ 22:10:04



Anledningen till att jag inte uppdaterar här är för att det inteb livit nåt designande på senaste tiden. Just nu håller jag på att göra en snygg och fräsch design till min personliga blogg. Därefter blir det en gratisdesign. Vet att jag lovat det men jag har inte tillräckligt tid för att designa längre, det var annorlunda när jag var arbetslös i somras.

Jag önskar att jag hade mer tid, när jag väl har det så vill jag ju inte göra gratisdesigner, med tanke på hur värdefull min lediga tid är. Hoppas ni förstår, men det kommer det lovar jag :)

Kram på er!
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Mattias

Hej!



Har sett dina designer och lite intresserad av att låta dig göra en design, du får gärna lägga till mig på msn så kan vi försöka styra upp något om du har tid vill säga.



Du ser min adress i inlägget.



Vänligen,

Mattias

2009-12-22 @ 13:17:53
URL: http://photosbymattias.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails