Jag måste erkänna en sak

Design Dagbok / Direktlänk / / Publicerat: 2009-12-03 @ 22:02:19



Den gröna utförsäljningsdesignen "Floral Green" är nog den snyggaste jag gjort. Jag ser hela tiden hur jag utvecklas och får idéer till designer. Jag har mer tankar bakom en design nu än förut vilket också betyder att varje design har fler timmar bakom sig. Allt för att vara nöjd till 100%.

Jag vill jättegärna ha respons av just DIG, höra vad ni tycker om det jag kan och gör. Bra/Dåligt, det spelar ingen roll. Jag vill utvecklas och behöver er hjälp för det! :)
© Design | Copyright by Shorty


Postat av: Alice

Jag tycker alla dina designaer är superfina,men mest gillar jag hotpink och den där röda kärleksdesignen :)<33

Kram!

2009-12-04 @ 07:10:31
URL: http://aliiiiice.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tucker du gör de sjukt bra!

2009-12-07 @ 00:10:25
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: ja jag menar den gröna :)

2009-12-07 @ 11:51:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tänkte om du kunde göra den i någon rosa nyans? :)

2009-12-07 @ 12:06:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/



» Bloggdesign:
Design och layout är gjord av mig. Det är inte tillåtet att kopiera något utan min tillåtelse. Jag ser helst att ni berättar om ni använder er av nån av mina gratisdesigner, som det minsta ni kan göra tillbaka, Fair and square ;p?

Jag gör inte personliga designer gratis!

» Bilder:
De bildredigeringsprogrammen jag använder är; Photoshop Cs4, Photoscape och Picasa.

» Regler för kommentarer:
Spamma inte min blogg med reklam, varken om gratissidor eller din frågestund. Kommentarer som anses som stötande kommer raderas.

Väljer du att kommentera anonym vill jag att du antingen lämnar en mailadress så jag kan svara på din kommentar eller så kikar du in bland kommentarerna i det inlägg du kommenterade i så har du svar där!

» Kontakt:
[Kontaktformulär] - Mailen kollas dagligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts with Thumbnails